Events Word lid

sluiten

‘In alles wat we doen staat de praktijk centraal’

Fotografie: Else Loof

Tekst: Marsha Paans

terug naar alle artikelen

image

Op de campus van De Rooi Pannen staat een uniek onderwijshotel waar studenten de kans krijgen om praktijkervaring op te doen. Het hotel beschikt over 16 hotelkamers, 3 conferentiezalen en 2 restaurants, en straalt door zijn authenticiteit en historie een bijzondere sfeer uit.

“Op de Rooi Pannen krijgen studenten de kans om vaardigheden in een echte omgeving te ontwikkelen, terwijl gasten genieten van een gastvrije en professionele service. Een win-winsituatie, dus”, legt Jessica Brant, hotelmanager van De Rooi Pannen, uit.

Het Brabants Netwerkontbijt: leren in de praktijk

“Om de twee weken organiseren we samen met Netwerk Brabant een netwerkontbijt.  Vanaf kwart over 7 's ochtends komen diverse ondernemers samen om elkaar te ontmoeten, van elkaar te leren en om te verbinden. Deze bijeenkomst zorgt niet alleen voor een bruisende sfeer in het pand, maar biedt onze studenten ook de kans om een kijkje te nemen in het leven van ondernemers.”

Een unieke vergaderlocatie

“Ons onderwijshotel beschikt over 3 unieke en karaktervolle conferentiezalen”, legt Jessica uit. “Veel gasten maken graag gebruik van onze faciliteiten voor tweedaagse conferenties, inclusief hotelkamers en eventueel een goedverzorgd diner. Omdat studenten hier de kans krijgen om het vak te leren en vaardigheden in de praktijk te brengen, dragen gasten tijdens een bezoek aan ons onderwijshotel niet alleen bij aan hun eigen zakelijke doelen, maar ook aan de ontwikkeling van studenten en de maatschappij als geheel.”

Tags

delen

Onderwijshotel de Rooi Pannen

Fellenoordstraat 93
4811 TH Breda
076-500 18 80

gastvrijderooipannenbreda.nl Lees meer >

Ook interessant

‘t Verrassende ondernemersverhaal achter Mr. Brown Specs & Beans
Gertjan de Bruijn is een pionier die met én de Hogere Hotelschool in Maastricht én de opleiding tot opticien, een verrassend pad naar de optiekwereld bewandelde. Beide liefdes kwamen 8,5 jaar geleden bijeen in de originele optiekzaak Mr. Brown Specs & Beans, die het traditionele opticienimago doorbrak.
Schop eens wat klanten buiten!
Zorgeloos en ontspannen naar je werk is voor sommigen goed te doen. Als je kinderen je huis zo nu en dan omtoveren tot oorlogsgebied kan het zelfs een zegen zijn dat je naar je collega’s mag. En daar ook nog voor betaald wordt. Maar zorgeloos en relaxed naar je eigen bedrijf… dat is toch vaak een
stevige uitdaging.
Als je medewerkers iedere week vragen: Hoe gaat het met je? Met Preventicons kan het!
Medewerkers doorlopend vragen naar hun welbevinden was nog nooit zo simpel. Laat ze elke week, anoniem, op hun eigen smartphone aangeven hoe ze de afgelopen werkweek hebben ervaren en het patroon laat gauw genoeg zien of extra aandacht nodig is
Betalen uw klanten niet?
U bent een ondernemer met een mooi bedrijf. U werkt hard en levert mooie producten of diensten aan uw klanten. Dat is mooi, maar dan dient u wel door uw klanten betaald te worden.