Events Word lid

sluiten

Als ondernemer doe je er goed aan om te investeren in relatiegeschenken.

terug naar alle artikelen

image

Als ondernemer doe je er goed aan om te investeren in relatiegeschenken. Het kan namelijk de zichtbaarheid van je onderneming een flinke boost geven. Maar wat past er nou het beste bij jou en je onderneming? Je kunt het inzetten van relatiegeschenken op verschillende manieren aanpakken. Er zijn dan ook veel categorieën waar je uit kunt kiezen. We zetten er 3 voor je op een rijtje om je alvast op weg te helpen!

Gepersonaliseerde dorstlessers

Dorstlessers doen het altijd goed wanneer het gaat om relatiegeschenken; ze komen namelijk altijd van pas. Je kunt bijvoorbeeld waterflessen van Maxilia bedrukken met het logo of de naam van je bedrijf erop. Daar komt bij dat je dorstlessers in vrijwel iedere branche kunt gebruiken. Ben je bijvoorbeeld actief in de sportbranche? Dan kun je denken aan bidons van Maxilia bedrukken en deze gebruiken als relatiegeschenk. Verder zijn drinkbenodigdheden een uitkomst omdat je ze in grote oplages kunt bestellen en ze makkelijk kwijt kunt in je bedrijf. Je neemt ze gemakkelijk mee naar beurzen en evenementen en kunt ze dan uitdelen aan je (potentiële) zakenrelaties.

Gadgets met logo

Er zijn veel bedrijfstakken waarin volop gebruik wordt gemaakt van gadgets die handig zijn tijdens het werken in een digitale omgeving. Veel van die gadgets kun je tegenwoordig laten voorzien van een logo of bedrijfsnaam. Die kun je dan erg goed uitdelen onder je werknemers, maar natuurlijk ook aan je klanten en zakenrelaties. Denk maar eens aan gepersonaliseerde USB-sticks, webcamcovers, muismatten of opladers. Ook deze items zijn weer super handig om uit te delen tijdens een bedrijfsevenement, beurs of congres. Een andere mogelijkheid is ook om ze in te zetten tijdens een open dag of de opening van een kantoor!

Kantoorartikelen als relatiegeschenk

Kantoorartikelen, zoals pen en papier, worden al jarenlang gebruikt als relatiegeschenk. Ze zijn dan ook nog altijd relevant om te gebruiken om je klantenbinding een boost te geven! laat dan notitieblokken, schriften, mappen en pennen bedrukken met de naam van je onderneming erop. Als je een vergadering of belangrijke presentatie organiseert komen deze relatiegeschenken erg van pas. Je kunt ze dan bijvoorbeeld alvast klaarleggen op de tafel(s). Zo kom je erg goed voorbereid – en dus professioneel – over! Daar komt bij dat het ook voor je eigen werknemers handig is als er altijd pen en papier bij de hand is.

Extra tip: tegenwoordig kun je ook brievenbuscadeaus als relatiegeschenk versturen. In tijden dat we minder op kantoor werken kan dit een uitkomst zijn! Ze zijn in verschillende thema’s te bestellen en belanden zo bij je (potentiële) zakenrelatie op de deurmat!

 

delen

Ook interessant

Een blij kind heeft weinig talent nodig
Heeft u nog een kind op de basisschool? Of zelfs twee? Talentvol zeker? Dan is de kans groot dat u een hoogbegaafd kind heeft dat af en toe in een plusklasje mag. Of is uw kind juist zwakbegaafd? Dat kan ook. Die groep kinderen die “normaal” zou zijn begint namelijk af te nemen.
Aanpak Covebo Uitzendgroep vertaalt zich in motivatie en productiviteit
Covebo Uitzendgroep werkt vanuit het hart van de logistieke branche aan de bezetting op de werkvloer van productie- en logistieke bedrijven. Vanuit de vestiging in Tilburg voorzien Rober de Boer, Remco Donders en hun team zo’n zevenhonderd, voornamelijk, arbeidsmigranten van een werkplek in Midden-Brabant (Tilburg/Waalwijk).
Een sterk Brabant is de beste springplank naar Europa en verder!
‘Breda brengt het samen’ is niet zomaar het motto van onze bruisende West-Brabantse stad. Ook in tijden waarin het niet mee zit, spannen we ons in om er samen met ondernemers, onderwijs en tal van andere organisaties het beste van te maken.
Creëer meer impact met een authentieke en onderscheidende boodschap
De waarde die je biedt als bedrijf, bestaat niet alleen uit het product of de dienst die je levert aan je klanten. Naast functionaliteit wordt dit ook bepaald door de waarde die consumenten aan ‘het merk’ toekennen. Maar hoe kom je op de ideeën om als een merk authentiek en onderscheidend te communiceren?