Events Word lid

sluiten

Over glasbewassing en nog veel meer...

Fotografie: John Wiersma

Tekst: Marlène van Kuyk

terug naar alle artikelen

image

Jeroen Jonkergouw van MIJN-GLAZENWASSER.NL heeft een groot én sociaal ondernemershart: “Ik run graag een eigen bedrijf. Samen met mijn 12 medewerkers, waaronder mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Met elkaar zorgen we bij iedere klant voor kraakheldere ramen. En ook voor gevel-, dak(goot)-, zonnepaneel- en terrasreiniging kun je bij ons terecht.”

Het bedrijf werkt bij particulieren en bedrijven in de regio’s Eindhoven, Helmond en Tilburg en wil uitbreiden naar Den Bosch en Breda. Ruim tien jaar geleden startte Jeroen een beetje bij toeval met zijn glasbewassingsbedrijf: “Het begon allemaal met het lenen van een ladder en het schoonmaken van de ramen bij mij thuis. Mijn buurvrouw zag dat en vroeg ook die van haar te doen. Voor ik het wist had ik heel de buurt als klant. Zo groeide het bedrijf snel.”

Geen streepje op ramen, wel een streepje voor bij klanten

Die groei van MIJN-GLAZENWASSER.NL is niet voor niets: “We bieden onze klanten een aantal voordelen. Je zit bij ons nergens aan vast. Om de acht weken krijg je een mail waarin we onze komst aankondigen. Met twee simpele klikjes kun je aangeven of je dat wilt of een keer overslaat. Of misschien vind jij een keer per jaar genoeg. Ook dat is prima. Je kunt kiezen voor traditionele bewassing of osmosebewassing. Dat is vrij van kalk en mineralen, waardoor ramen zowel vlekvrij als streeploos opdrogen. Snel en efficiënt. En het bevat minder ijzer. Daardoor heeft het een groot absorberend vermogen en trekt het het vuil nog eens extra van de ramen af. Ben je niet helemaal tevreden, dan komen wij het altijd kosteloos herstellen. Onze service staat heel hoog aangeschreven. Dat geeft ons een streepje voor op anderen, niet op de ramen.”

Tags

delen

Mijn Glazenwasser.nl

Waldeck Pyrmontstraat 1-03
5652AD Eindhoven
0641076776

mijn-glazenwasser.nl Lees meer >

Ook interessant

De Glascentrale ziet vanuit duurzaam pand vraag naar glas toenemen
Arno Spierings van De Glascentrale in Tilburg heeft geen spijt van de verhuizing van zijn bedrijf drie jaar geleden. Qua ruimte, logistiek en op het gebied van energieverbruik werden er grote stappen voorwaarts gezet. “Eigenlijk zou het magazijn best wat groter mogen zijn...”
Crown Business Center realistisch over energiemaatregelen
Het moderne Crown Business Center in Rijen heeft de voorbije jaren fors geïnvesteerd in energiebesparende maatregelen. “Toch ontkomen ook wij niet aan de hogere energieprijzen. Door het overzichtelijk te maken voor onze gebruikers hebben we het huurbedrag opgesplitst in huisvesting en een energiedeel”, zegt manager Geert-Jan van Bakel over het Center op Aeroparc.
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers en dat vraagt om een eigentijdse manier van klantgerichtheid en commercie. Onderscheidende kracht is essentieel!
Aeroparc Gilze-Rijen biedt nog meer kleinschalig verhuur
Een gewilde plek voor bedrijfshuisvesting. Zo mag Aeroparc in Gilze en Rijen wel worden getypeerd. In enkele jaren ging de bezetting van dertig naar 85 procent. Tijd voor een nieuwe stap, een met mogelijkheden voor andersoortige, meer kleinschalige bedrijven.