“Thuis zijn we verwend op dat gebied. Meer diversiteit, hogere kwaliteit. Dat zien we nu in het bedrijfsleven ook terug”, zegt Marc Bozon van Coffee3.
De naam zegt het al: Coffee3 is één en al koffie. Om dat nog eens extra te benadrukken kregen de website en het bedrijfspand in Udenhout vorig jaar ter ere van het 40-jarig bestaan een complete restyling. De 3 staat voor de drie speerpunten waar het bedrijf zich op richt: automaten, service en ingrediënten. En omdat er ook wat te kiezen moet zijn, vallen onder die laatste categorie uiteraard ook een uitgebreid assortiment aan thee, cacao en soep, alles leverbaar vanuit het eigen magazijn in Udenhout.
“Wij zorgen ervoor dat mensen dagelijks kunnen genieten van een heerlijk kopje koffie”
Coffee3 is geselecteerd partner van Nescafé, Redbeans, Fountain en Illy. Klinkende namen in de koffiewereld die garant staan voor een constante kwaliteit. Niet alleen van de koffie, maar ook van de machines. En bij regelmatig onderhoud blijft dat ook zo. Daarom gaat Coffee3 eens in de 5 à 6 weken langs bij iedere klant. “Voor het persoonlijk contact en de service”, vertelt Marc Bozon. “We horen dan of er nog wensen of opmerkingen zijn, maken de koffieautomaat schoon en vullen meteen de voorraad aan, zodat de klant daar zelf geen omkijken naar heeft. Een koffieautomaat is meestal geen belangrijk aandachtspunt in een bedrijf – en dat is begrijpelijk – maar o wee, als hij ’t niet doet.”
Tags