sluiten

Onafhankelijk blijven om persoonlijk maatwerk te kunnen leveren

Schrijver: Willem de Volder

terug naar alle artikelen

image

“De financiële wereld wordt steeds meer gedicteerd door grote partijen. Vanzelfsprekend willen we met hen en met onze klanten zaken doen maar wel vanuit onze eigen optiek en met onze eigen expertise.” Karel en zijn zoon Bram hechten enorm veel belang aan een persoonlijke aanpak.

“Elkaar kennen, weten hoe de situatie van bedrijf of particulier is en horen en zelfs zien wat er leeft.” Karel geeft aan ook aan een informele sfeer veel waarde te hechten. “Mensen durven zich dan eerder open te stellen omdat er wederzijds vertrouwen is. Het levert een situatie op waarin nog beter maatwerk kan worden geleverd.”

MKB

EverCare richt zich voor bedrijven, vooral MKB, en particulieren op verzekeringen, sparen en beleggen, hypotheekadvies, pensioenadvies, financiële planning en leasing. Een breed pakket aan diensten dat qua aanwezige kennis is verdeeld over vader, zoon en collega’s. “We zijn geen generalisten maar specialisten.” Karel geeft aan waar nodig expertise in te huren want het voorzien in financiële zekerheid is iets waarmee je zorgvuldig moet omgaan. Pas dan kun je er jaren voordeel aan beleven.” Zo richt Bram zich onder meer op lease en particuliere- en bedrijfsverzekeringen, Karel op hypotheken, bedrijfsfinancieringen, oudedagsvoorzieningen en financiële planning.   

Verzorgingsgebied

Het verzorgingsgebied van EverCare is de regio Eindhoven. Ook klanten in ’s-Hertogenbosch, Tilburg en zelfs Budel doen hun voordeel met de kennis en de zorg van het kantoor aan de Fransebaan in Eindhoven. Mond tot mond-reclame legt de heren geen windeieren. Ook aan netwerken hechten ze bij EverCare veel waarde. “Wederom die persoonlijke contacten”, zegt Karel. “Via onder meer Netwerk Brabant (de persoonlijk getinte Mini Netwerk-avonden, red.) komen we weer nieuwe ondernemers tegen waarmee we onze kennis kunnen delen.” Hij legt de nadruk op ondernemers omdat EverCare daarmee graag zaken doet. “Ondernemers begrijpen ondernemers, zij snappen wat wij doen en andersom.”

'Wij volgen de veranderingen in onze branche nauwgezet'

Toekomst

EverCare dicht zich een goede toekomst toe. “Wij volgen de veranderingen in onze branche nauwgezet en delen die met onze klanten. Op die manier ben je een meerwaarde voor de klant. De grote partijen kunnen die strategie haast niet op een persoonlijke manier in de praktijk brengen. Kijk naar particulieren die hebben niet alleen maatwerk nodig geënt op hun persoonlijke situatie maar voor hen zijn de aangeboden pakketten vaak te complex. Zij zijn in veel gevallen met een deel van een pakket al geholpen.” Karel en Bram ervaren dat het mogelijk is om de bedrijfs- en/of de persoonlijke lasten van een klant te verlichten. Een kwestie van aan tafel gaan met de heren. Dat kan ook op dinsdagavond op kantoor. “Een extra service”, wijst Karel op de flexibiliteit van EverCare.

RegioBank

EverCare vertegenwoordigt ook de RegioBank. Het is, met 560 agentschappen, volgens Bram de grootste franchise organisatie in Nederland. “Het sluit naadloos aan op onze persoonlijke dienstverlening. Bij RegioBank kunnen zowel particuliere als ondernemingen terecht voor sparen en lopende rekeningen. Spontaan binnenlopen kan bij EverCare. Ook op afspraak en op dinsdagavond tot 21.00 uur op kantoor kan financieel advies over de volle breedte vrijblijvend worden ingewonnen.

Tags

delen

EverCare B.V.

Postbus 84
5690 AB Son
040-2487774

www.evercare.nl Lees meer >
Ook interessant