Opdrachtgevers verrassen met een totaalplaatje en daarvoor een stapje extra zetten! Het is voor First Impression vanzelfsprekend. Het bedrijf koppelt ´beleving´ aan ´extreem inzetten´. “Voor ons reikt de audiovisuele invulling van een (bedrijfs)evenement of festival ver. Het totaalplaatje moet af zijn.” Conceptueel denken staat daarbij centraal, volgens Ron en Koen. Zij weten dat het publiek steeds meer belang hecht aan beleving. “Verwachtingen nemen van dag tot dag toe. Wij lossen die in door op een bijzondere wijze uit te pakken en zaken vorm te geven.”
First Impression richt zich ook op fitness centra, de reisbranche en de retail. “Winkelbeleving verdient een impuls. Wij bedenken nieuwe vierdimensionale concepten, van geluid tot geur.” Geen loze kreet als Koen even later toont hoe First Impression reisorganisatie TUI terzijde staat. Via het maken van keuzes op een digitale adviestafel waant de vakantieganger zich bij het bespreken van de reis al op de plaats van bestemming. “Door deze interactieve aanpak, sluit TUI aan bij een nieuwe doelgroep.” Het blijkt niet alleen in de smaak te vallen bij de reizigers in spe maar ook bij TUI. First Impression gaat voor het bedrijf de interactieve manier van adviseren uitrollen over Europa. Voor Basic-Fit heeft First Impression de totale audiovisuele inrichting van alle vestigingen in Europa, inclusief het ontwerpen en verzorgen van content op de narrowcastingsystemen, uitgevoerd.
"Winkelbeleving verdient een impuls"
Ron over retail: “Een pracht branche maar vraagt om een inspirerende aanpak en een digitale aan- en invulling.” Namen als CoolCat en Sacha gaan over tafel. “Het product staat centraal maar de beleving er om heen, neemt een steeds voornamere plaats in.”
De inventiviteit van het First Impression-team komt op vele plekken in het bedrijf tot uiting. Er worden in huis systemen ontwikkeld voor interactieve visuele communicatie. Van concept tot content en programmering. “We willen voorlopers/innovators zijn in effectieve (interactieve) visuele communicatie. Vernieuwend en verrassend.” Zo is er van de Gin-proefwand een variant in de maak voor een bekend sportmerk. Ook de panoramische ruimte imponeert. Het 270 graden projectiescherm is te gebruiken voor verschillende doeleinden. Afhankelijk van de doelgroep wordt de kijker ondergedompeld in de juiste sfeer en beeldbeleving. Dat de inspirerende werkwijze van First Impression in de smaak valt, blijkt uit de uitbreiding van het bedrijf met het naastgelegen pand. “Meer ruimte voor 45 personeelsleden en uitbreiding van het verkoop- en verhuurmagazijn.”
Tags