Events Word lid

sluiten

First Impression gaat internationaal

terug naar alle artikelen

image

Opdrachtgevers verrassen met een totaalplaatje en daarvoor een stapje extra zetten! Het is voor First Impression vanzelfsprekend. Het bedrijf koppelt ´beleving´ aan ´extreem inzetten´. “Voor ons reikt de audiovisuele invulling van een (bedrijfs)evenement of festival ver. Het totaalplaatje moet af zijn.” Conceptueel denken staat daarbij centraal, volgens Ron en Koen. Zij weten dat het publiek steeds meer belang hecht aan beleving. “Verwachtingen nemen van dag tot dag toe. Wij lossen die in door op een bijzondere wijze uit te pakken en zaken vorm te geven.”

Impuls geven

First Impression richt zich ook op fitness centra, de reisbranche en de retail. “Winkelbeleving verdient een impuls. Wij bedenken nieuwe vierdimensionale concepten, van geluid tot geur.” Geen loze kreet als Koen even later toont hoe First Impression reisorganisatie TUI terzijde staat. Via het maken van keuzes op een digitale adviestafel waant de vakantieganger zich bij het bespreken van de reis al op de plaats van bestemming. “Door deze interactieve aanpak, sluit TUI aan bij een nieuwe doelgroep.” Het blijkt niet alleen in de smaak te vallen bij de reizigers in spe maar ook bij TUI. First Impression gaat voor het bedrijf de interactieve manier van adviseren uitrollen over Europa. Voor Basic-Fit heeft First Impression de totale audiovisuele inrichting van alle vestigingen in Europa, inclusief het ontwerpen en verzorgen van content op de narrowcastingsystemen, uitgevoerd.

"Winkelbeleving verdient een impuls"

Retail

Ron over retail: “Een pracht branche maar vraagt om een inspirerende aanpak en een digitale aan- en invulling.” Namen als CoolCat en Sacha gaan over tafel. “Het product staat centraal maar de beleving er om heen, neemt een steeds voornamere plaats in.”

Inventief

De inventiviteit van het First Impression-team komt op vele plekken in het bedrijf tot uiting. Er worden in huis systemen ontwikkeld voor interactieve visuele communicatie. Van concept tot content en programmering. “We willen voorlopers/innovators zijn in effectieve (interactieve) visuele communicatie. Vernieuwend en verrassend.” Zo is er van de Gin-proefwand een variant in de maak voor een bekend sportmerk. Ook de panoramische ruimte imponeert. Het 270 graden projectiescherm is te gebruiken voor verschillende doeleinden. Afhankelijk van de doelgroep wordt de kijker ondergedompeld in de juiste sfeer en beeldbeleving. Dat de inspirerende werkwijze van First Impression in de smaak valt, blijkt uit de uitbreiding van het bedrijf met het naastgelegen pand. “Meer ruimte voor 45 personeelsleden en uitbreiding van het verkoop- en verhuurmagazijn.”

Tags

delen

First Impression audiovisueel

Maidstone 24
5026 SK Tilburg
013-5234180

www.firstimpression.nl Lees meer >

Ook interessant

ShopWorks helpt ondernemers met online groeien
“Mensen die online zaken doen of willen gaan doen, verder brengen.” Het is duidelijk waar ShopWorks in Utrecht voor staat. Om dat op de gewenste en meest succesvolle manier te doen, zetten Tomas Hesseling en zijn collega’s rijke ervaring en expertise in.
Handige software, geen overbodige luxe.
Slim ondernemen betekent vooral: zorgen dat je als ondernemer alle tijd en energie kunt besteden aan ondernemen. En ervoor zorgen dat je geen onnodige tijd kwijt bent aan interne zaken, door slim gebruik te maken van innovaties die de bedrijfsvoering vergemakkelijken.
Frisse kijk leidt tot investeringen en nieuwe business bij Kopak
Kopak maakt al jaren in de breedte een enorme ontwikkeling door. “Groei die vraagt om investeringen in mensen en geavanceerde apparatuur. Het leidt naar nieuwe uitdagingen”, zegt Koert van de Kerkhof, die Rolf Lemmens als nieuwe Algemeen Directeur inwerkt.
Gemeente Tilburg en Midpoint Brabant geven digitalisering mkb een ‘boost’
De gemeente Tilburg wil digitalisering aanjagen bij het Tilburgse bedrijfsleven. “Ondernemers die veelal op papier werken, worden in de toekomst links en rechts ingehaald”, zegt Dolf Baetsen.