Events Word lid

sluiten

Esther schrijft bedrijven naar hun doelgroep toe

terug naar alle artikelen

image

Esthers werk behelst meer dan een foutloze spelling en punten en komma’s op de juiste plaatsen, het gaat vooral over een brug slaan tussen bedrijven en hun doelgroep. “Als bedrijf wil je de juiste mensen bereiken. Je wilt dat mensen begrijpen wat je te vertellen hebt en dat ze daar enthousiast van worden. Dát vertalen naar tekst is mijn belangrijkste taak”, vertelt ze. “Een goede commerciële tekst moet dus vooral begrijpelijk en pakkend zijn, hij moet aansluiten bij de behoefte van de doelgroep.”

Advies en grotere projecten

Webteksten, advertorials, brochureteksten, blogs, nieuwsbrieven; Esther schrijft teksten in alle denkbare vormen en maten en voor evenzoveel doelen. Want ieder kanaal - online of offline – vraagt om een eigen aanpak. Wie het moeilijk vindt om daarin een keuze te maken, kan Esther ook om advies vragen. Zijn haar teksten onderdeel van een groter geheel, een campagne, een magazine of een nieuwe website bijvoorbeeld, dan kan zij putten uit een breed netwerk van specialisten zoals  vormgevers, filmers, fotografen, webdevelopers en strategen om een professioneel team mee te vormen.

“Een goede tekst is begrijpelijk en pakkend en sluit aan bij de behoefte van je doelgroep”

De Schrijfmachine

Voor ondernemers die zelf aan de slag willen met tekst komt Esther binnenkort met iets nieuws: de Schrijfmachine. Samen met compagnon Fons Huijgens gaat zij ondernemers een succesmethode leren om hedendaagse marketinginstrumenten als e-book en blogs gemakkelijk zelf te schrijven. Houd de website van de Schrijfmachine, die binnenkort online komt, in de gaten voor meer informatie.

Tags

delen

Esther Schrijft

06-40932385

estherschrijft.nl/ Lees meer >

Ook interessant

ShopWorks helpt ondernemers met online groeien
“Mensen die online zaken doen of willen gaan doen, verder brengen.” Het is duidelijk waar ShopWorks in Utrecht voor staat. Om dat op de gewenste en meest succesvolle manier te doen, zetten Tomas Hesseling en zijn collega’s rijke ervaring en expertise in.
Handige software, geen overbodige luxe.
Slim ondernemen betekent vooral: zorgen dat je als ondernemer alle tijd en energie kunt besteden aan ondernemen. En ervoor zorgen dat je geen onnodige tijd kwijt bent aan interne zaken, door slim gebruik te maken van innovaties die de bedrijfsvoering vergemakkelijken.
Frisse kijk leidt tot investeringen en nieuwe business bij Kopak
Kopak maakt al jaren in de breedte een enorme ontwikkeling door. “Groei die vraagt om investeringen in mensen en geavanceerde apparatuur. Het leidt naar nieuwe uitdagingen”, zegt Koert van de Kerkhof, die Rolf Lemmens als nieuwe Algemeen Directeur inwerkt.
Gemeente Tilburg en Midpoint Brabant geven digitalisering mkb een ‘boost’
De gemeente Tilburg wil digitalisering aanjagen bij het Tilburgse bedrijfsleven. “Ondernemers die veelal op papier werken, worden in de toekomst links en rechts ingehaald”, zegt Dolf Baetsen.