sluiten

Online marketing een ‘black box’? Niet bij eRocket!

Schrijver: Marsha Paans

terug naar alle artikelen

image

eRocket is een ambitieus online marketing bureau in Breda dat ervoor zorgt dat ondernemers online kunnen groeien. Met Multi Funnel Marketing – hun zelfontwikkelde strategie – halen ze het beste uit alle marketingonderdelen om de doelstellingen van klanten te behalen. Ze creëren voor elke klant een unieke strategie. Dat doen ze op een transparante, betrokken en eerlijke manier en áltijd samen met hun klant.

Een passie voor online marketing
“Toen ik in 2018 het bedrijf startte, wilde ik het ideale online marketing bureau zijn” begint Erik Hermeler, eigenaar van eRocket, te vertellen. “Ik had destijds een plan opgesteld en wilde na 5 jaar 12 toptalenten in dienst hebben om iedere ondernemer optimaal te kunnen helpen met het behalen van hun doelstellingen. En dat is gelukt”, vertelt de ambitieuze eigenaar trots. “Waar die passie voor online marketing vandaan komt? Eigenlijk heb ik hier altijd al een bepaalde interesse voor gehad. Jaren geleden was ik muzikant in een punkband en ik vond het toen al een uitdaging om met verschillende zoekwoorden een nummer 1 positie te scoren in Google. Dit is gaandeweg nooit veranderd en met meer dan 15 jaar ervaring kan ik mezelf toch echt wel een expert op het gebied van online marketing noemen.”

Het ideale online marketing bureau voor ondernemers
“In mijn ogen heeft een ideaal online marketing bureau een team van 12 allround online marketeers in dienst. Op deze manier zijn we met voldoende marketeers om grote projecten perfect op te pakken, maar klein genoeg om persoonlijk betrokken te zijn bij onze klanten. We zijn een hecht team dat aanvoelt als een ‘vriendenclub’, elkaars thuissituatie goed kent en voor elkaar door het vuur gaat. Gaat het bij één van onze collega’s niet zoals gewenst, dan springt de rest van het team bij en dat is echt super om te zien”, vertelt Erik glunderend.

Onze strategie; Multi Funnel Marketing
“We zijn er bij eRocket van overtuigd dat Multi Funnel Marketing de meest efficiënte manier is om een doelgroep te bereiken”, vertelt Erik trots. “We laten de doelgroep van onze klant binnenkomen via één van de marketingkanalen en zorgen er onder andere door middel van remarketing voor dat de doelgroep opnieuw wordt benaderd met gerichte advertenties. Door alle mogelijke kanalen van online marketing te gebruiken en te combineren benutten we alle online kansen voor onze klant.”

Samen online groeien
“Bij eRocket willen we alleen maar klanten die ons terug kunnen verdienen, want dan is onze missie geslaagd”, legt Erik uit. “We zitten iedere maand met onze klant aan tafel om de resultaten te bespreken, behaalde cijfers uit te leggen en om de kansen en vervolgstappen door te nemen. Daarnaast vinden we de input van onze klanten ontzettend belangrijk. Zij zijn namelijk dé expert in hun vakgebied en die expertise hebben we nodig om de doelstellingen te behalen. We willen samen online groeien en dat kan alleen als we nauw contact hebben met onze klanten.”

delen

Ook interessant