Ondertekening Trade overeenkomst VisitBrabant_Breda_fotocredits FransStrous (1)_edited

VisitBrabant verwelkomt Breda Citymarketing als Travel Trade Partner

Foto vlnr: Heleen Huisjes, Janine Bos en Wethouder Adank

Vorige week ondertekenden Janine Bos, directeur Citymarketing Breda, wethouder Adank en Heleen Huisjes, directeur VisitBrabant, tijdens de stakeholdersmeeting van Citymarketing Breda bij Strand Binnen een Travel Trade partnerovereenkomst.  Deze overeenkomst bekrachtigt de intensieve samenwerking om ook Breda bij de internationale Travel Trade markt goed op het netvlies te krijgen. Andere Travel Trade Partners zijn De Efteling, Eindhoven365, de gemeente ’s-Hertogenbosch, Het Noordbrabants Museum, Van Gogh Brabant, Libéma (Beekse Bergen) en Heusdens Buro voor Toerisme.

De afgelopen jaren heeft VisitBrabant haar strategie stevig uitgebouwd om meer mensen van verder weg te inspireren voor bezoek aan Brabant en hen te stimuleren langer te verblijven en meer te besteden. Reden voor Breda Citymarketing om zich ook als Travel Trade partner bij VisitBrabant aan te sluiten. Via een uitgebreid Travel Trade-programma interesseert VisitBrabant een groot netwerk van internationale pers, touroperators, cultuurverenigingen, busmaatschappijen, riviercruisemaatschappijen en andere organisatoren van vooral groepsreizen doorlopend voor het Brabantse vrijetijdsaanbod. VisitBrabant richt zich daarbij op Brabantse Iconen zoals Van Gogh en Design en haar topbestemmingen. Dat leidt tot een groter bereik en een duidelijk onderscheidend vermogen in het internationale speelveld.

Janine Bos: “Breda is al meer dan 750 jaar oud, maar elke dag weer eigentijds. Breda, verkozen tot Beste Binnenstad, bruist van nieuwe energie tussen de eeuwenoude monumenten. Dat willen we graag nationale en ook internationale gasten laten beleven.”