sluiten

Kopak: meer dan direct mail en handling

Tekst: Esther Nagtegaal

terug naar alle artikelen

image

Maar Kopak kan meer. Ook voor handling, handinpak en fulfilment ben je er aan het juiste adres. “Wij verzorgen marketingactiviteiten”, zegt directeur/eigenaar Koert van de Kerkhof dan ook.

Totale logistieke dienstverlening
Dankzij die kennis en ervaring kon Kopak onlangs de totale logistieke dienstverlening van een van zijn relaties overnemen. Het gaat om InMarkt, een bedrijf dat merkactivatie verzorgt, onder andere door de inzet van loyaliteitsprogramma’s. InMarkt groeit enorm en wilde daarom dit deel van de activiteiten uitbesteden. Kopak nam het totale proces over, inclusief locatie en medewerkers en zorgt sindsdien voor de uitlevering van onder andere displays. ‘InMarkt powered by Kopak’ staat er nu op de gevel. “We bouwen de displays, beheren de voorraden, behandelen retouren. Het hele proces rondom de uitlevering van hun producten ligt bij ons, zodat zij zich met de verkoop bezig kunnen houden”, verklaart Van de Kerkhof.

“Groot of klein; voor ons is iedere klant nummer één”

Iedere klant nummer één
Terug naar de direct mailings: die zijn een goed instrument om nieuwe klanten mee te bereiken. Een tip van Van de Kerkhof: “Een succesvolle DM-campagne begint bij een goed klantenbestand. Alleen versturen is niet genoeg. Doe aan follow-up, bel na.” De rest neemt Kopak voor zijn rekening en de ‘matdatum’ is heilig. “Behalve een goede prijs/kwaliteitverhouding hebben we ook korte doorlooptijden en staan we 365 dagen per jaar klaar”, gaat Koert verder. “Zo’n mailing hoeft niet per se in een grote oplage. Of het nu gaat om 250 kaarten of 100.000 flyers, voor ons is iedere klant nummer één.”

delen

Kopak

www.kopakbv.nl Lees meer >