Letterlijk en figuurlijk duurzaam dus. Communiceren jullie dat ook naar de klant?
Rechtstreeks communiceren met onze klanten doen we vooral online. We hebben een Instagram-samenwerking gehad met Miljuschka Witzenhausen en we besteden veel aandacht aan onze website. Ook hebben we in de Linda Loves, VTwonen en Libelle Living gestaan: plaatsen waar onze klanten inspiratie opdoen. Offline bouwen we al jaren aan een stabiel netwerk van verkooppunten door heel Nederland. Gespecialiseerde beddenspeciaalzaken, waar de klant op een eerlijke manier verschillende merken kan vergelijken. Over het algemeen zijn dit familiebedrijven die net als wij open en eerlijk samen willen werken.
En dan nu ook nog lid geworden van Netwerk Brabant?
Ja, mooi toch! Dankzij mijn rol in de organisatie van Paaspop en documentairefestival Beholders kom ik met veel mensen in contact. Dus toen ik overwoog om mijn netwerk weer wat te verbreden, was het voor mij een logische stap om dit provinciebreed op te pakken. Ik vind gesprekken met andere ondernemers altijd leerzaam en interessant. En kijk dus ook uit naar de live meetings!
Wat is voor jou typisch Brabants ondernemerschap?
Het echt sámen doen. Iets met z’n allen oppakken en ervoor gaan. Niet alleen werk, maar als het weer mag, ook samen een pilsje pakken.
Heb je nog advies voor ondernemers die goed willen slapen?
Laat je goed adviseren en kijk wat echt bij je past. Ga voor deugdelijke materialen, kies op basis van je eigen slaapcomfort en laat je niet te snel verleiden tot ‘hapklare’ setjes. Ik wens iedereen een goede nachtrust!
Tekst: Maartje van Roessel, Dinges Tekst & Tekstadvies