De games hebben altijd een doel?
Rob en Jeffrey bevestigend: “Ja. Het is natuurlijk fun, maar je moet er ook iets van kunnen opsteken. Krokobill voor Laco is een mooi voorbeeld. We hebben een 3D-krokodil gemaakt, die zwemoefeningen doet. Als kinderen een stapje verder komen in de zwemles, krijgen ze een code en kunnen ze in het spel ook verder. Dat motiveert. Minder spelachtig is de game voor een installateur, om nieuwe medewerkers in te wijden in bijvoorbeeld duurzaamheid. Voor bedrijfscoaches ontwikkelden we een app die als 360 graden feedback wordt ingezet. Dat vorm te geven was ook een mooie uitdaging.”
Wat zijn jullie plannen voor de komende jaren?
Rob: “Gestaag blijven doorgroeien, met een leuke mix tussen onderwijs, zorg en bedrijfsleven. En eigen producten. Zoals the Pillo, die we samen met de TUE ontwikkelden. Een kussen met sensoren erin, voor mensen met een meervoudige beperking. Ze kunnen ermee knuffelen en zien op het scherm poppetjes mee bewegen. Ook inzetbaar voor fysiotherapie.”
Wat maakt jullie uniek?
Rob: “We merken dat nu ook de MKB-markt gamification ontdekt. In Brabant zijn wij de enige die dat op deze schaal doen. Je hebt wel studenten op een zolderkamer, maar niet zo’n bedrijf als het onze.” “We hebben een sterke combinatie van businesskant en kennis van de videogames”, vult Jeffrey aan. “Met een 16-koppig team aan kundige specialisten vol passie, waar de creativiteit van af spat!” En wat denk je…zitten ze toch weer op een zolderkamer.
Hulan
Markt 8-A
5581 GK Waalre
T 040-3046490
info@hulan.nl
www.hulan.nl