sluiten

De partnerfilosofie van Arend Auto

terug naar alle artikelen

image

“Renault en Dacia bieden een uitgebreid assortiment aan bedrijfswagens. De Renault Kangoo, Renault Trafic, Renault Master en de Dacia Dokker zijn bij de zakelijke markt zeer in trek. Dit komt veelal door de lage kosten per kilometer en de betrouwbaarheid van de auto’s én de Renaultdealer. De accountmanagers van Arend Auto staan bekend als vakkundige zakelijke adviseurs, niet alleen op het gebied van bedrijfswagens maar ook voor wagenparkbeheer en personenwagens. De accountmanagers zijn er voor zowel de zzp’er, het mkb en de grootzakelijke markt.”

Mobiliteit op maat

De mobiliteitsbehoefte van die bedrijven kan enorm verschillen. “De bedrijfswagenspecificaties, de inrichting en het onderhoudsplan van een auto zijn voor iedere klant anders en worden op maat met de klant besproken. Vanuit Arend Auto geven we advies over onder andere de hoogte en lengte van de wagen, de zwaarte van de motor en het onderstel. Maar ook de bedrijfswageninrichting wordt zorgvuldig met behulp van SternTec naar wens samengesteld. Daarnaast worden de financieringsmogelijkheden of leasevormen voor iedere relatie op maat afgestemd.”

 

“Naast wagenparkbeheer, bedrijfswageninrichting en onderhoud bestaat onze dienstverlening uit SternRent (verhuur), SternLease en de eigen schadebedrijven onder de naam SternSchade. Bovendien hebben we een haal- en brengservice, voeren we noodreparaties uit en kunnen we wagens ombouwen in onze eigen werkplaatsen. De mobiliteit van een klant wordt altijd door ons gegarandeerd en gewaarborgd. Wij weten tenslotte hoe belangrijk het is als ondernemer om mobiel te blijven ten behoeve van de bedrijfsvoering.”

Partnerfilosofie
Toch is die uitgebreide dienstverlening nog maar het begin. “We hebben het bij Arend Auto niet over klanten, maar over partners. Wij weten hoe belangrijk het is om een netwerk te hebben. Daarom bevelen wij onze partners altijd bij elkaar aan zodat ook hier nieuwe relaties uit ontstaan. Binnen het team houden we elkaar dan ook voortdurend op de hoogte: welke partners we hebben, wat we voor hen kunnen betekenen en welke toegevoegde waarde we kunnen bieden. Zo willen we voor en met partners nieuwe business genereren. We helpen elkaar en worden er allemaal beter van.” Die filosofie werkt twee kanten op. “Natuurlijk vragen we ook aan onze partners of zij nog iemand kennen met een mobiliteitsbehoefte. Vanwege onze goede dienstverlening zullen ze ons dan ook aanbevelen.”

Andere acquisitiemethoden
“We hebben onze website, producten en showrooms. Daarnaast zijn we lid van meerdere netwerkorganisaties om ons netwerk steeds verder uit te bouwen. De benadering van nieuwe klanten laten we via onze accountmanagers verlopen. Persoonlijk contact staat bij ons namelijk hoog in het vaandel. Tot slot hebben een sterke reputatie opgebouwd, dus we merken dat er ook veel mond-tot-mondreclame plaatsvindt. Met dank aan onze tevreden partners.”

delen