sluiten

Hoe beter de band, hoe meer we voor een klant kunnen betekenen

Tekst: Esther Nagtegaal

terug naar alle artikelen

image

Behalve om cijfers draait het bij de accountants en adviseurs om persoonlijke aandacht, betrokkenheid en kennis van zaken. En die beperkt zich voor de 5 vennoten en 55 medewerkers van Van Boekel niet alleen tot hun eigen vakgebied.

Naast de ondernemer
“We leren onze klanten en hun business graag zo goed mogelijk kennen, zodat we in kunnen spelen op de behoeften die er zijn”, zegt vennoot Bart Braspenning. De locatie van het kantoor aan de Ringbaan West is haast symbolisch: midden in Tilburg, midden tussen allerlei bedrijvigheid. De vijf vennoten kom je in het Tilburgse sociale leven regelmatig tegen. Zij onderhouden hun contacten persoonlijk en schuiven net zo makkelijk aan de keukentafel als aan de bestuurstafel aan. “Als we weten wat er speelt, kunnen we daarop inspelen. We kijken graag verder dan de vragen die we krijgen”, vult Braspenning aan.

In de breedte én de diepte
Die vragen zijn zo divers als de klantenkring. Over de aanschaf van vervoermiddelen bijvoorbeeld of over investeringen, maar ook over HRM-zaken of bedrijfswaardering bij verkoop van de onderneming. Daarom heeft iedere vennoot zijn eigen expertise en biedt het kantoor een breed scala aan diensten. Dat heeft, buiten het gemak van alles onder één dak, nog een ander voordeel: advies dat over de grenzen van de verschillende disciplines heen gaat. “We zijn kritisch op posten die we tegenkomen en leggen verbanden die de ondernemer misschien zelf niet zo makkelijk ziet”, licht Bart Braspenning toe. “De cijfers zijn de basis. Met het advies dat we daarop baseren kan de ondernemer écht zijn voordeel doen.”

delen

Van Boekel accountants en adviseurs

www.vanboekel.nl/ Lees meer >