Events Word lid

sluiten

Frisse kijk leidt tot investeringen en nieuwe business bij Kopak

Fotografie: Suzanne Verhagen

Tekst: Willem de Volder

terug naar alle artikelen

image

Kopak maakt al jaren in de breedte een enorme ontwikkeling door. “Groei die vraagt om investeringen in mensen en geavanceerde apparatuur. Het leidt naar nieuwe uitdagingen”, zegt Koert van de Kerkhof, die Rolf Lemmens als nieuwe Algemeen Directeur inwerkt.

Direct mail is bij Kopak (nog steeds) in vertrouwde handen maar het is slechts een deel van de bedrijfsactiviteiten. Het bedrijf aan de Hectorstraat in Tilburg is ook een gewaardeerd partner als het gaat over fulfilment, signing, print van onder meer POS-materiaal, inpakwerk, voorraadbeheer en procesautomatisering. Diensten waarbij snelheid, kwaliteit en accuratesse hand in hand gaan want de slogan luidt immers ‘We take care of business’.

Als we met Koert een rondje maken door het 8000 vierkante meter grote bedrijf wordt pas duidelijk wat voor ontwikkeling Kopak doormaakt. Hij verschaft uitleg over de nieuwe investering. “Digitaal printen in offset kwaliteit, een hoog volume en wat betreft output uiterst betrouwbaar.“ De enorme printers wijzen op de service die het bedrijf levert op het gebied van het drukken en snijden van mans grote displays en daar aan gekoppelde acties. Maar ook voor klein drukwerk leent de nieuwe apparatuur zich. In het magazijn staan opstellingen die het daglicht nog niet hebben gezien maar snel supermarkten bereiken. “Detail voor retail”, zegt Koert.

Hij mag dan de dagelijkse verantwoordelijkheid overdragen aan Rolf Lemmens, hij blijft nauw bij Kopak betrokken. “Ik ben niet klaar met ondernemen. Het bedrijf is toe aan een frisse kijk op allerlei zaken.” Voor Koert lonkt een nieuwe uitdaging onder meer binnen de Local Loyalty Group. “Denk aan acties zoals de voetbalplaatjes van lokale supermarkten.” Het is duidelijk dat de lijfspreuk ‘We take care of business’ door alle investeringen en bedrijfsontwikkelingen nog sterker in praktijk worden gebracht. Uiteraard heeft elke dienst zijn specifieke eigenschappen. Koert wijst onder meer op de mogelijkheid voor het automatisch inlezen van gegevens voor het vergemakkelijken van het proces voor de klant. De zorg voor de business is bij Kopak doorgevoerd tot in detail.

Foto: Rolf Lemmens (l) en Koert van de Kerkhof (r)

Tags

delen

Kopak

Hectorstraat 17
5047 RE Tilburg
013-5774549

www.kopakbv.nl Lees meer >

Ook interessant

ShopWorks helpt ondernemers met online groeien
“Mensen die online zaken doen of willen gaan doen, verder brengen.” Het is duidelijk waar ShopWorks in Utrecht voor staat. Om dat op de gewenste en meest succesvolle manier te doen, zetten Tomas Hesseling en zijn collega’s rijke ervaring en expertise in.
Handige software, geen overbodige luxe.
Slim ondernemen betekent vooral: zorgen dat je als ondernemer alle tijd en energie kunt besteden aan ondernemen. En ervoor zorgen dat je geen onnodige tijd kwijt bent aan interne zaken, door slim gebruik te maken van innovaties die de bedrijfsvoering vergemakkelijken.
Gemeente Tilburg en Midpoint Brabant geven digitalisering mkb een ‘boost’
De gemeente Tilburg wil digitalisering aanjagen bij het Tilburgse bedrijfsleven. “Ondernemers die veelal op papier werken, worden in de toekomst links en rechts ingehaald”, zegt Dolf Baetsen.
De recensie is de nieuwe appeltaart.
“Bedankt zeg! Echt leuk, super. Top dat je dat doet!” Vanuit mijn kantoor hoor ik hoe mijn collega een klant aan de balie overlaadt met complimenten. Het trekt uiteraard mijn aandacht. Als ik dichterbij ben zie ik de reden van zijn lofzang.