Word lid

sluiten

Vind je het spannend om ook online 100% jezelf te zijn?

terug naar alle artikelen

image

Stel je voor dat je online zichtbaar zou zijn en dat je klanten je vanzelf weten te vinden. Dat ze naar je toe komen omdat ze precies weten wat je doet en waarom ze bij jou moeten zijn...

En nu zou ik kunnen zeggen: ”Dat is precies waarom je bij ons moet zijn.” maar dat is te makkelijk en het zou het kortste artikel worden uit dit magazine.  En hoewel het voorwoord van Erik en Marieke altijd vrij kort is, zou het ook korter zijn dan dat, en een verhaal korter dan het voorwoord is toch best wel zonde.

Misschien wel een leuk bruggetje… we hebben het namelijk over zichtbaarheid, maar ook dit artikel in Netwerk draait natuurlijk  om zichtbaarheid onder de juiste doelgroep. Wellicht leuk om je te vertellen dat we elke keer als het magazine uitkomt verschillende reacties krijgen op de artikelen.

Maar goed, we hadden het over content. Daarom leg ik je graag het probleem uit waar onze klanten tegenaan lopen voordat ze klant worden, misschien herken je je hierin:

Je wil het liefst geen moeite doen en je marketing lekker uitbesteden en zorgen dat dat compleet vanzelf gaat en veel nieuwe klanten brengt.

Juist ja, dat is wat je denkt te willen. Natuurlijk wil je liever niet zelf bezig zijn met marketing! Maar het is in mijn ogen absoluut onmogelijk om je marketing succesvol 100% uit te besteden. 

En precies daarom zijn wij ook geen marketing bureau. Wij zijn The Growth Hacking Company en we zorgen dat we SAMEN met jou, onze klant, je marketing gaan neerzetten als een huis. Zodat je marketing gaat werken en jezelf en je team het nog leuk gaan vinden ook. 

Dus, wanneer ga je nu eens serieus met je marketing aan de slag? Zelf doen? Uitbesteden? Of succesvol samenwerken aan je marketing.  Als je wil weten hoe het voor je werkt stuur dan een berichtje via Linkedin of instagram. Zoek op “Timo Marcus” en je vindt me, ik help je graag op weg, tot zo.

ps.  Zeker als je het zakelijk aanpakt begin je vaak veel te moeilijk, ellenlang denk je na over wat je online zou “moeten” zetten.  Begin nu gewoon eens met een verhaal waar je vrolijk van wordt en waar je trots op bent.  De rest volgt vanzelf, je laat jezelf op een leuke manier zien en tadaaa de juiste klanten weten je te vinden. 

Foto: Sofie Oelrich

 

 

 

delen

The Growth Hacking Company
tghc.nl/ Lees meer >