Maileon: 'Wees relevant'
Relevantie is het sleutelwoord als het gaat over e-mailmarketing. "Wij leveren e-mailmarketing software via ons partnernetwerk." Bjorn van Breemen: "Met het pakket kan van nieuwsbrieven tot volledig gepersonaliseerde campagnes in goede banen worden geleid. Denk aan een welkomst- of verjaardagsmail, maar ook geautomatiseerd een reviewmail versturen na een fysieke of online aankoop." Van Breemen benadrukt dat de gepersonaliseerde communicatie van ondernemers wel relevant moet zijn. “Juist dan boek je het meeste resultaat.” Overheid (provincie Noord-Holland), onderwijs (Universiteit Utrecht), financiële dienstverleners (De Hypotheker) en internationale betaald voetbalorganisaties hebben Maileon omarmd. Maileon is samen met haar partner Pondres verbonden aan Station88."Samen optrekken en een structurele bijdrage leveren aan het ondernemersklimaat in Midden-Brabant."
PEP: 'Maatwerk en verbinding centraal in communicatie'
Marketingcommunicatiebureau PEP richt zich op het realiseren van ondernemersdoelen. Het team zorgt voor goede (online) campagnes, websites, toffe video's/animaties en vormgeving. Cindy van Hamond vertelt: “Het bouwen van een goede website (je online visitekaartje) is vaak het begin. Zeker zo belangrijk is het om daar bezoekers naar te trekken en die te activeren, want een website bouw je niet voor jezelf. En wij weten als geen ander hoe je dat doet! Vergeet niet: in (online) communicatie staan maatwerk en verbinding altijd centraal." Een uitgebalanceerde marketingcommunicatiestrategie blijkt bij PEP in deskundige handen. "Station88?", zegt Van Hamond. "Het is belangrijk om ondernemers te ontmoeten, te verbinden en op weg te helpen." Zelf is ze sparringpartner bij Station88 en voorziet ondernemers van advies.
RAWCAT Media draagt zorg voor visuele identiteit
“We voorzien in visuele content in de breedste zin van het woord.” Camiel Donders van RAWCAT Media doelt op uitingen zoals film, fotografie en animatie. Aspecten die een belangrijke bijdrage leveren aan de visuele identiteit van mens, organisatie en bedrijf, weet Donders. “Beelden verrassen en verwonderen. Wel belangrijk is het dat er een consistente lijn in die communicatievorm zit. Maar ook: Blijf bij je eigen dna en houd oog voor kwaliteit en nieuwe kansen.” Die heeft Donders onlangs gepakt door het samengaan met Thomas Boden, die verantwoordelijk is voor creatie. Dat Donders en RAWCAT Media zichtbaar zijn bij Station88 vindt hij ‘niet meer dan vanzelfsprekend’. “Als ‘Tilburg Lover’ mag ik daar niet ontbreken. RAWCAT Media gaat ondernemers en organisaties in Midden-Brabant nog meer visuele identiteit geven.”
Q-Promotions
“Zichtbaar zijn in de markt, betekent ook zorgdragen voor fysieke uitingen. Mede daardoor ben je als ondernemer en/of bedrijf beter te vinden”, zegt Peter Maas van Q-Promotions. “Vanzelfsprekend is het online-kanaal van immens belang. Maar wil je je bedrijf optimaal uitdragen, dan ontkom je niet aan een combinatie met fysieke uitingen zoals drukwerk.” Q-Promotions is al vele jaren een gewaardeerd partner van bedrijven en instellingen als het gaat over brochures, flyers en veel meer. “Toon ook je verbinding”, zegt Maas. Het is geen loze kreet. Q-Promotions is in deze regio immers meer dan zichtbaar, zoals bij Station88. “We zijn daardoor niet alleen beter te vinden maar tonen ook affiniteit met de stad en de regio die ons lief zijn. Het is een uitstekende ontmoetingsplek.”
Op de foto van links naar rechts: Peter Maas(Q-Promotions), Cindy van Hamond(PEP), Camiel Donders(RAWCAT Media), Kiek van de Wiel(Station88), Maarten Wolters(Pondres),Bjorn van Breemen(Maileon)