Van bezwaren en weerstand naar een constructief gesprek
09.00u - 12.30u aansluitend lunch
Workshops
Aristo Meeting Center Eindhoven
Vestdijk 30
Eindhoven
Naar overzicht
Wist je dat ons onbewuste gevoelsbrein 250.000 keer sneller is dan ons verstandsbrein? Daardoor wordt 95 procent van onze besluiten bepaald, zonder dat we ons ervan bewust zijn. Het gevoelsbrein heeft dus veel meer invloed op onze communicatie dan we denken. En dus ook op het effect van onze communicatie.
Wil jij weten hoe je dat onbewuste gevoelsbrein beter benut in je communicatie zodat je zelf meer kan sturen op een positief resultaat? Schrijf je dan in!
Na deze workshop weet je meer over de werking van het onbewuste brein en ken je meer mogelijkheden om jouw gesprekken geaccepteerd en met een hoger resultaat af te sluiten.
6 oktober
09.00u - 12.30u aansluitend lunch
€ 237,00
Aristo Meeting Center Eindhoven
Vestdijk 30
Eindhoven
Voor wie
Deze workshop is voor iedereen die wil communiceren met meer zelfvertrouwen of meer resultaatgericht wil communiceren. Dat geldt voor commerciële functies en net zo goed voor startende ondernemers, leidinggevenden of technici. Ook als je gewoon nieuwgierig bent naar hoe jij communiceert en hoe jij door anderen ervaren wordt in een gesprek, ben je van harte welkom! Aansluitend praten we na en wisselen we kennis uit onder het genot van een gezamenlijke gezellige lunch.
Trainer
Rico in ’t Ven senior is trainer en coach en heeft al meer dan dertig jaar ervaring met communicatietrainingen in sales-, management- en engineeringsfuncties in de hightech sector. In 1-op-1-sessies en interactieve teamsessies over interne en externe communicatie maakt hij deelnemers bewust van de werking van het onbewuste brein en het effect ervan op hun communicatie.
Programma/inhoud
Deze workshop heeft niets wazigs of wolligs, maar is juist rationeel onderbouwd en herkenbaar:
Resultaat
Na deze workshop ben je in staat om:
De missie van Evikazia is mensen binnen bedrijven bewust maken van de mogelijkheden die er in communicatie zijn. En wat de effecten zijn van het gebruik van bepaalde communicatie bij de deelnemer en bij de gesprekpartner, binnen de grenzen van het onbewuste brein.
Het is mijn missie om de kennis over communicatie in te bedden in kennis over het brein. En over het persoonlijk brein van de deelnemer: welke communicatievoorkeur heeft hij of zij, hoe kiest hij, waarom handelt zij zo? En hoe haal jij daar meer rendement uit, dat is mijn missie!